maandag 13 december 2010

Mijn eerste blog!

Een hele tijd heb ik een weblog bijgehouden over mijn katten, voornamelijk over mijn katten.
Na verloop van tijd slopen er ook andere verhaaltjes in, maar dat maakte het alleen maar afwisselender.
Tenslotte, hoeveel kun je over katten vertellen? Nou best veel, zeker als je er 7 hebt, maar dat werden er door allerlei omstandigheden ineens 4, toen nog maar 3 en op dit moment zijn het er nog maar 2: Pepper en Keiko.
Twee meisjes van 8 en 7 jaar oud die op de gebruikelijke wilde-5-minuten na, niet echt meer voor veel spektakel zorgen.


Pepper, ons witje, is de oudste en behoorlijk aan de maat. Daar steekt Keiko, ons burmeesje van 7 met haar 3,5 kilo wel tegen af.

1 opmerking:

  1. Welkom :)
    Gezellig.
    En ik hoop dat ik veel reacties kan geven. Dus veel berichtjes van jou.
    Volgens mij komt dat ook best goed. Je hebt vast van alles te vertellen en niet alleen over de poezedames.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen