woensdag 22 december 2010

Kerstpakket!


Gisteren ging ineens mijn telefoon. Of ik straks thuis was. Ja dat was ik maar waarom?
Nou zei het vrouwtje aan de andere kant van de lijn, dan kwam ze een kerstpakket afgeven.
Een uurtje later gaat de deurbel en voor de deur staat een klein vrouwtje met een boodschappentas. Of ik die even leeg wil maken want dat is mijn kerstpakket [?].
Dus ik loop met die tas naar de keuken, haal er van alles uit, kaas, bonbons, pinda's, kerststol, roomboter en nog zo wat van die dingen en loop terug naar de deur om haar de tas terug te geven.
"Van wie krijg ik dit dan?" vroeg ik.
Daarop zei ze niets en op mijn vraag of er een kaartje bij zat zei ze alleen dat ik het pakje dat in zilverpapier was verpakt en waar een strik omheen zat in de ijskast moest leggen want dat was een verse kip!
En toen liep ze weg!!!!
Merry Christmas iedereen!

2 opmerkingen:

  1. Oh! En nog steeds geen idee? Het is niet van je werk lijkt me zo. Spannend zeg. Je gaat er vast nog wel achter komen.
    Geniet in ieder geval van het lekkers.
    En ik wens je een gezellige en vredige kerst.
    Liefs, Pauline
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je hebt snode plannen zo aan het eind van het jaar: opnieuw een blog beginnen.
    Spannend, zo'n kerstcadeau van een onbekende. Ooit kreeg ik ook iets dergelijks, maar dan ergens midden in het jaar, in de vorm van een (aanzienlijk) tegoed bij m'n dierenarts. Nooit achterhaald van wie ik dat gekregen heb: mijn dierenarts hield haar kaken stijf op mekaar ... zei alleen dat het een groep mensen was..
    Veel plezier met je blog Maret.

    BeantwoordenVerwijderen