dinsdag 4 januari 2011

Het nieuwe jaar is begonnen.

En hoe! Meteen op 1 januari in de trein [na een heeeeeel korte nacht] naar Utrecht. Eerste stop was mijn moeder waar vandaan wij naar Nijkerk zouden gaan naar het bruiloftsfeest van mijn nichtje.
Een groot gedeelte van de avond heb ik op de dansvloer gestaan en gelukkig was er een hotelkamer voor me geboekt en hoefde ik niet nog laat in de nacht naar huis, maar kon ik lekker in bed rollen.
Een heel mooi hotel, met verrassende vloerbedekking.

Je merkt pas dat het geen planken zijn als je dichtbij genoeg bent om te zien dat het stof is!
Nog nooit ergens gezien.

De andere ochtend was het met een groot deel van de familie die was blijven slapen, heerlijk ontbijten en daarna ben ik op de trein gezet in Nijkerk waarvan het stationnetje me deed denken aan de stationnetjes die mijn vader op zijn treinbaan in de kelder had staan. Dus daar moest ik even een foto van maken.

Schattig toch?

Om een uur of 3 was ik die zondag weer thuis en meteen maar even ingehaald wat al die dagen dat ik weg was geweest was blijven liggen, wassen, dweilen en zo nog meer van die aardse zaken :-).
En nu is de werkweek al weer 2 dagen oud en is het nog steeds wennen om weer wakker te worden door de wekker!

Allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2011!

3 opmerkingen:

  1. Wat een druk maar o zo gezellig en feestelijk begin van het nieuwe jaar. Trouwen op 1 januari, wel bijzonder.
    Echt een lief stationnetje. Daar zou ik ook wel foto's van willen maken :)

    En...gelukkig is het nu weer weekend.
    Geniet ervan.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel met je neus in de boter vallen meteen in het nieuwe jaar!
    Wat een maffe vloerbedekking joh, nog nooit gezien.
    Lief stationnetje, wel een foto waard ja, maar net zo frisjes als alle stationnetjes met dat winterse weer denk ik?
    En. . . alweer een beetje gewend aan vroeg op Maret?
    groeten, Repelsteeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo zoetjes aan wel een beetje uitgekeken op die vloerbedekking Maret,
    Het is LENTE!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen